merhaba arkadaşlar yakın zaman önce(yakın dediğim 9-10 ay) özdemir inşaat için logo yapmıştım tabiki istek üzerine bugün sizinle paylaşıyorum onlar o zaman beğenmemişlerdi bide şimdi kullandıklarına bakın bundan daha kötü 

boşluklara dikkat edin boşluklar, binalar


boşluklara dikkat edin boşluklar, binalar


